MBE

SMM – це…

необхідно кожному бренду незалежно від його віку, масштабування та спрямованості. Живі соцмережі формують імідж та виховують продажі за етикетом успішного бізнесу.

Тільки Facebook

Швидка SMM-на «мертвої» або новонародженої сторінки – запорука клікабельності та додаткових продажів.

  • Налаштування та супровід таргетингу
  • Рекламний бюджет від 2000 грн/місяць (оплачується додатково)
  • Огляд на «захворювання» та складання бомбічного контент-плану
  • Оформлення візуалу
  • Написання постів
  • Ведення сторіс
  • Постинг
  • Щомісячна звітність
  • Час з комунікатором

Тільки Instagram

Коли побажання доброго раночку не допомагають, а постити нічого, навіть не рухайтесь до стоків. Не вбивайте блог, попросіть допомоги в SMM-зірок

  • Налаштування та супровід таргетингу
  • Рекламний бюджет від 2000 грн/місяць (оплачується додатково)
  • Огляд на «захворювання» та складання бомбічного контент-плану
  • Оформлення візуалу
  • Написання постів
  • Ведення сторіс
  • Постинг
  • Щомісячна звітність
  • Чат з комунікатором

Facebook+Instagram

Якщо йти в Інтернет, то впевнено. Якщо перемагати, то вкладати в обидві дитини Цукерберга.

  • Налаштування та супровід таргетингу
  • Рекламний бюджет від 3000 грн/місяць (оплачується додатково)
  • Аналіз прогалин
  • Цілющий відвар з інгредієнтів маркетолога, дизайнера та копірайтера
  • Обнова у шапках профілів
  • Ведення сторіс
  • Постинг
  • Щомісячна звітність
  • Чат з комунікатором

Налаштування реклами

Білборди, ТРЦ та преса давно не обома руками «за» конверсію. Пора затаргетитись й спілкуватись з потенційними клієнтами. Далі справа за сервісом.

  • Знайомство з продуктом
  • Аналіз ЦА
  • Відмалювання креативів
  • Написання текстів
  • Налаштування та відстеження
  • Оптимізація
  • Щоденна звітність
У вас може бути класний продукт чи послуга, але якщо ви не просуваєтесь у  соцмережах…
То ваші клієнти йдуть до конкурентів

Навіщо бізнесу SMM?

Z
  • Щоб залучати трафік
  • Щоб відстежувати лідогенерацію
  • Щоб розуміти свою ЦА та комунікувати з нею
  • Щоб підтримувати та обслуговувати клієнтів
  • Щоб будувати відомий бренд з лояльною аудиторією

Розуміння з першої бріф-анкети або як відбувається співпраця?

Z
  • Знайомимось у форматі бліц-інтерв’ю
  • Ви заповнюєте бріф
  • Протягом 7-ми днів команда МВЕ чаклує над стратегією
  • Менеджер презентує наше бачення сторінки
  • Ви даєте свої коментарі
  • Затверджуємо
  • Починаємо постити

⚪ Знайомимось у форматі бліц-інтерв’ю 

⚪ Протягом 14-ти днів команда МВЕ чаклує над стратегією

⚪ Ви даєте свої коментарі

⚪ Починаємо постити

 Ви заповнюєте бріф

 Менеджер презентує наше бачення сторінки

 Затверджуємо

Найближчі івенти

Фінанси у медичному бізнесі

Розберемо до молекул фінансовий облік. Проаналізуємо розподіл прибутку та познайомимось з подушкою безпеки.

Розвиток медичного бізнесу в сучасних умовах

Потеревенимо про CRM-систему, фінансовий аналіз і ланцюжки успішного управління.

SMM – це не про емодзі та хештеги під селфі. Це онлайн-хірургія з протезуванням необхідним

Що про це гуглять?

u

Що таке SMM і кому воно треба?

SMM (Social Media Marketing) —  ниточка взаємної любові з клієнтами, турботи про них та комунікації з ними. Звісно, можна створити просто акаунт і бути профі у календарі свят. Але так не працює. Без системного шторму продажів не буде.

u

Що таке тригери та як їх використовувати в рекламних текстах?

Тригер – слова або словосполучення, що надихають глядача витрати копійочку або зробити інші конверсійні дії. Тригер впливає на емоції та підштовхує до потрібних маркетологу рішень.

u

Хто така таргетована реклама та чому її так люблять?

Налаштування реклами у Facebook та Instagram – це текстово-креативне оголошення, котрі бачать тільки певні персони. Таретолог відбирає ЦА за критеріями: стать, вік, географія, зайнятість і т.д.

u

Що таке SMM-стратегія?

Істинна SMM-стратегія – це аналіз ситуації, знайомство з ЦА, відстеження конкурентів, пропрацювання контенту, просування блогу, визначення tone of voice та
KPI.

Залишити заявку: